سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقانه


ساعت 6:34 عصر یکشنبه 88/1/23

سلام خوب هستیداول عید و به همه تبریک میگم بعدش هم من زیاد بلد نیستم که از دوستان دعوت بکنم وبلاگم بهتر بشه ولی من دوست دارم که فقط خودم بنویسم خوب زیاد دوست ندارم عکس و مطلب بزارم خوب نمیدونم دوستان

مطالبی که نوشه بودم خوندند یا نه مثل این که هیچ کس نخونده چون نظری نداده بودند

من الان 6 ماه مونده که سربازیم تموم بشه یه کم از دل تنگی هام کم میشه

البته من یه عادتی دارم که نمی دونم که چرا همه می گن اخلاق

خوبی نیست و تو زندگی شکست میخوری ولی به نظر من

خوبه من دوس ندارم که از شهر یا استان خودمون

زن بگیرم نه به خاطر این که دختر هاش

 خوب نباشن نه خیلی هم 

دختر های خوبی

داره اما

من

دوس دارم که از یه جای دور زن بگیرم و زندگی کنم چون به نظرم من که الان 20 سال دارم تو این 20 سال چی کار کردم دوس ندارم همه عمرم تو یه جا باشم دوس دارم یه دختر گلی واسه خودم پیدا کنم اگه دیر به دیر میام ببخشید من سرباز هستم

خدا نگهدار  

 


¤ نویسنده: isa

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
100021

:: درباره من ::

عاشقانه

isa
اگه میخواید با من آشنا بشید این آیدی منه isa_shr اگه خواستید میتونید اد کنید

:: لینک به وبلاگ ::

عاشقانه

::پیوندهای روزانه ::

:: آرشیو ::

هفته اول
هفته دوم
هفته سوم
هفته چهارم
هفته پنجم
بعد 1 سال اومدم

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::